Struktura i organizacja Urzędu Miasta i Gminy w Sieniawie
- Referat Organizacyjny
- Referat Finansowo-Podatkowy
- Referat Inwestycji, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
- Referat Edukacji i Sportu
- Urząd Stanu Cywilnego i Ewidencja Ludności
- Obsługa prawna
- Inspektor Danych Osobowych
Referat Organizacyjny
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Iwona Bursztyka
telefon: 16 622 73 01 wew. 44
e-mail: iwona.bursztyka@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 5
Sekretariat
telefon: 16 622 73 01 wew. 20
e-mail: urzad@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 5
Inspektor ds. kadr, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Barbara Matyja
telefon: 16 622 73 01 wew. 24
e-mail: barbara.matyja@sieniawa.pl
Podinspektor ds. informatyki i administrowania siecią teleinformatyczną
Grzegorz Dyrda
telefon: 16 622 73 01 wew. 25
e-mail: webmaster@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 12
Podinspektor ds. ochrony przeciwpożarowej
Eryk Ceglak
telefon: 16 622 73 01 wew. 25
tel. kom: 668 583 313
e-mail: eryk.ceglak@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 12
Zakres zadań Referatu Organizacyjnego (PDF)
Referat Finansowo-Podatkowy
Skarbnik
Anna Nykiel
telefon: 16 622 73 01 wew. 21
e-mail: skarbnik@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 4a
Zastępca skarbnika
Bogusława Mazurkiewicz
telefon: 16 622 73 01 wew. 21
e-mail: boguslawa.mazurkiewicz@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 4a
Podinspektor ds. płac i ubezpieczeń społecznych
Joanna Zawada
telefon: 16 622 73 01 wew. 32
e-mail: joanna.zawada@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 4
Podinspektor ds. wymiaru podatków
Krystyna Capłap
telefon: 16 622 73 01 wew. 33
e-mail: krystyna.caplap@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 3
Referent ds. księgowości i sprawozdawczości budżetowej
Anna Otręba
telefon: 16 622 73 01 wew. 32
e-mail: anna.otreba@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 4
Referent ds. księgowości budżetowej
Aleksandra Wiśniowska
telefon 16 622 73 01 wew. 32
e-mail: aleksandra.wisniowska@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 4
Referent ds. wymiaru podatków i księgowości podatkowej
Magdalena Szyszka
telefon: 16 622 73 01 wew. 33
e-mail: magdalena.szyszka@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 3
Referent ds. obsługi kasowej
Edyta Rokosz
telefon: 16 622 73 01 wew. 31
e-mail: edyta.rokosz@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 2
Pomoc administracyjna
Agnieszka Halejcio
telefon: 16 622 73 01 wew. 33
e-mail: agnieszka.halejcio@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 3
Zakres zadań Referatu Finansowo-Podatkowego
Referat Inwestycji, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Kierownik Referatu
Marzena Raganowicz-Zygmunt
telefon: 16 622 73 01 wew. 34
e-mail: marzena.raganowicz-zygmunt@sieniawa.pl
II piętro, pokój nr 17
Zastępca Kierownika
Marek Kosior
telefon: 16 622 73 01 wew. 43
e-mail: marek.kosior@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 7
Podinspektor ds. strategii, rozwoju gminy i funduszy zewnętrznych
Renata Jarosz
telefon: 16 622 73 01 wew. 36
e-mail: renata.jarosz@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 13
Podinspektor ds. inwestycji i remontów
Władysław Woś
telefon: 16 622 73 01 wew. 36
e-mail: wladyslaw.wos@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 13
Podinspektor ds. rozliczeń za wodę i ścieki komunalne
Krystyna Florek
telefon: 16 622 73 01 wew. 45
e-mail: krystyna.florek@sieniawa.pl , wodomierz@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 1
Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami
Małgorzata Brudniak
telefon: 16 622 73 01 wew. 38
e-mail: malgorzata.brudniak@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 1
Referent ds. warunków zabudowy i gospodarki nieruchomościami
Maria Ożga
telefon: 16 622 73 01 wew. 34
e-mail: maria.ozga@sieniawa.pl
II piętro, pokój nr 17
Referent ds. gospodarki komunalnej i rolnictwa
Magdalena Mątkowska-Czyż
telefon: 16 622 73 01 wew. 37
e-mail: magdalena.matkowska-czyz@sieniawa.pl
II piętro, pokój nr 17
Referent – doradca ds. powietrza i energii
Wioleta Kot
telefon: 16 622 73 01 wew. 38
e-mail: wioleta.kot@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 1
Pomoc administracyjna
Karol Sobina
telefon: 16 622 73 01 wew. 36
e-mail: karol.sobina@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 13
Pracownik ds. obsługi PSZOK – pomoc administracyjna
Joanna Stawarz
telefon: +48 603 693 830
e-mail: joanna.stawarz@sieniawa.pl
Zakres działania Referatu Inwestycji, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (PDF)
Referat Edukacji i Sportu
Kierownik Referatu
Wacław Kondyra
telefon: 16 622 73 01 wew. 29
e-mail: waclaw.kondyra@sieniawa.pl
II piętro, pokój nr 18
Inspektor ds. księgowości oświaty
Krystyna Rzemyk
telefon: 16 622 73 01 wew. 29
e-mail: krystyna.rzemyk@sieniawa.pl
II piętro, pokój nr 18
Podinspektor ds. płac w oświacie
Anna Naworol
telefon: 16 622 73 01 wew. 29
e-mail: anna.naworol@sieniawa.pl
II piętro, pokój nr 18
Pomoc administracyjna
Lyubov Horodylovska
telefon: 16 622 73 01 wew. 29
II piętro, pokój nr 18
Pomoc administracyjna
Krystian Halejcio
telefon: 16 622 73 01 wew. 37
II piętro, pokój nr 17
Zakres zadań Referatu Edukacji i Sportu
Urząd Stanu Cywilnego – Ewidencja Ludności
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Lidia Ciurko
telefon: 16 622 73 01 wew. 22
e-mail: lidia.ciurko@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 14
Referent ds. ewidencji ludności
Aldona Buniowska
telefon: 16 622 73 01 wew. 22
e-mail: aldona.buniowska@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 14
Zakres zadań USC i samodzielnego stanowiska do spraw ewidencji ludności
Inspektor ds. kontroli wewnętrznej
Wiesława Kruk
telefon: 16 622 73 01 wew. 24
e-mail: wieslawa.kruk@sieniawa.pl
Obsługa prawna
Radca prawny
Krystian Dragan
Dawid Pelc
telefon: 16 622 73 01 wew. 24
I piętro, pokój nr 6
Do zadań i obowiązków Radcy Prawnego zatrudnionego w Urzędzie lub desygnowanego przez kancelarię należy w szczególności:
1) obsługa prawna polegająca na opiniowaniu pod względem prawnym aktów prawnych Burmistrza oraz projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady;
2) obsługa prawna organów gminy i doradztwo prawne na rzecz Urzędu, jak również zastępstwo sądowe przed sądami i organizacjami orzekającymi w ramach udzielonego pełnomocnictwa;
3) opiniowanie projektów umów i porozumień;
4) wydawanie opinii prawnych dotyczących zawarcia ugody w sprawach majątkowych, rozwiązania z pracownikiem umowy o pracę bez wypowiedzenia, umorzenia wierzytelności;
5) informowania pracowników Urzędu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym
w zakresie działalności gminy;
6) sygnalizowanie o rażących lub powtarzających się naruszeniach prawa w działalności Urzędu;
7) konsultacje prawne i porady prawne zawierające w tle przedstawionego stanu faktycznego lub zamierzonego działania (zaniechania) przytoczenie, omówienie
i wyjaśnienie przepisów prawa, znajdujących zastosowanie w tej sprawie wraz
z praktycznym wskazaniem sposobu postępowania lub prawnych skutków określonego zachowania;
8) udział w negocjacjach poprzedzających zawarcie, zmianę lub rozwiązanie umowy lub innego stosunku prawnego, w sytuacji gdy radca prawny nie występuje jako pełnomocnik, a tylko jako doradca lub członek zespołu negocjującego;
9) wydawanie opinii prawnych;
10) uczestniczenie w opracowywaniu projektów aktów prawnych, w tym projektów aktów normatywnych i aktów administracyjnych, projektów umów, porozumień, statutów
i regulaminów, listów intencyjnych, oświadczeń i innych pism lub dokumentów, mających istotne znaczenie dla prawnej ochrony interesów obsługiwanego Urzędu;
11) zastępstwo prawne i procesowe;
12) współdziałanie w zakresie windykacji należności gminnych;
13) przygotowywanie wniosków do organów ścigania oraz pozwów do sądu;
14) inne zadania wynikające z ustawy o radcach prawnych.
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Daniel Panek
telefon: 16 622 73 01 wew. 24
mail: iod@sieniawa.pl
I piętro, pokój nr 6
Do zadań Inspektora Ochrony Danych należy w szczególności:
1) informowanie Administratora Danych oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich z mocy rozporządzenia 2016/679, RODO oraz innych przepisów obowiązujących w Unii lub w Polsce i doradzanie
im w tej sprawie;
2) monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych oraz polityk obowiązujących w Urzędzie przez: zbieranie informacji w celu identyfikacji procesów przetwarzania, analizowanie i sprawdzanie zgodności tego przetwarzania, doradzanie oraz rekomendowanie określonych działań Administratorowi Danych albo podmiotowi przetwarzającemu;
3) prowadzenie audytów zgodności przetwarzania danych osobowych;
4) zapewnienie szkolenia pracowników uczestniczących w czynnościach przetwarzania przed nadaniem uprawnienia do przetwarzania danych osobowych;
5) prowadzenie centralnego rejestru czynności przetwarzania danych osobowych;
6) udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 rozporządzenia 2016/679, RODO;
7) współpraca z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych;
9) zachowanie tajemnicy lub poufności co do wykonywania swoich zadań;
10) czuwanie nad aktualizacją Polityki Ochrony Danych w Urzędzie;
11) zapewnianie złożenia oświadczenia o znajomości przepisów o ochronie danych osobowych oraz zobowiązania do zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz informacji na temat zabezpieczania danych osobowych przez osoby upoważnione
do przetwarzania danych osobowych;
12) wyznaczanie właścicieli procesu przetwarzania;
13) wydawanie pracownikom/współpracownikom, na wniosek właściciela procesu przetwarzania, upoważnienia do przetwarzania danych osobowych;
14) zapewnienie złożenia oświadczenia o znajomości przepisów o ochronie danych osobowych przez pracowników/współpracowników Urzędu;
15) prowadzenie ewidencji wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych;
16) reagowanie na zgłaszane incydenty (zdarzenia, zajścia lub wypadki nie będące częścią standardowych operacji lub usług, które powodują lub mogą spowodować spadek poziomu ochrony danych osobowych) związane z naruszeniem ochrony danych osobowych oraz analizowanie ich przyczyn i kierowanie wniosków dotyczących ukarania winnych naruszeń.